Ciorne 1.0 la Social Networks Strategy


Data publicării: 02/12/2011

Orice erou din orice poveste pleacă în călătoria lui cu o misiune, iar la sfârșit avem un om nou, o variantă îmbunătățită. Acesta e principiul ”bildungsroman”, pe scheletul căruia vedem construite atâtea caractere și istorisiri. Misiunea expozitiei Ciorne 1.0 este să arate că schița, începutul, arată la fel, oricine ai fi, chit că ești CEO sau un om cu idei bune; ce contează e mindset-ul cu care pornești și cu care îți pavezi drumul.

Cea mai recentă oprire în această călătorie inițiatică a fost la conferința Social Networks Strategy, unde ne-am gândit că vom întâlni oamenii care au mințile setate pe acest drum care trebuie parcurs până la un rezultat bun, fezabil. Ce mai, mințile viitorului.

Bine am facut, pentru că nu au fost puțini cei care au înțeles ce încercăm noi să mișcăm cu această expoziție. Păstrând tema confernței, am primit și câteva like-uri pe ciornele cele mai atrăgătoare.Ca și la TED, MVD-ul (Most Valuable Draft) a fost ”Let’s Do It, Romania”.

Hai să recapitulăm. Până acum ne-am plimbat cu Ciorne 1.0 prin câteva clădiri de business (Cubic Center, America House) și evenimente (TEDxBucharest, conferinta Social Networks Strategy). Povestea e departe de a fi încheiată, dar am început să simțim acea mică scânteie cu potențial pe care trebuie s-o fructificăm și în 2012.

Până atunci, nu uitați să vă păstrați ciornele. Nu știți niciodată cât vor valora într-o zi.