Încercăm, pe cât posibil, să promovăm nu doar superscrisul, ci și supercititul. Poate mulți dintre voi nu știți sau ați uitat că Mansarda noastră adăpostește o bibliotecă. Biblioteca de Inovație, sau Biblioteca FFFF – cum îi spunem noi – are deja peste 1400 de cărți și periodice din aria comunicării și economiei cunoașterii. Ca să vă faceți abonament (da, puteți împrumuta cărți acasă:), trebuie doar să donați o carte din domeniile mai sus menționate.

Zilele acestea am primit niște cărți de la prietena noastră din Germania, Sarah Auer. În timp ce le citiți listate mai jos, ele vă așteaptă deja pe rafturile Bibliotecii:

“What were they thinking? – Marketing lessons you can learn from products that flopped”, Robert M. McMath & Thom Forbes

“My life in advertising & scientific advertising”, Claude C. Hopkins

“The new law of demand and supply. The revolutionary new demand strategy for faster growth and higher profits”, Rick Kash

“Being direct. Making advertising play”, Lester Wunderman

“Cow Parade New York” (the cows, the artists, the spectacle)

Lista integrala a cartilor din Biblioteca de inovatie AICI.

Implică-te!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *