Impresii

Laszlo Potozky, Fundația pentru Parteneriat

„M-am deblocat mental și mi-ați readus entuziasmul pentru comunicare. Am realizat din nou importanța comunicării pentru promovarea proiectelor noastre.”

Vera Ularu, FDSC

„E mai ușor să te ocupi doar de lucrurile pe care le știi, dar voi ne-ați pus în mișcare și către altele noi. Comunicarea înseamnă transparență și e o chestie de meaning, este vorba de cum faci lucrurile.”

Ema Barba, Teach for Romania

„Credeam că aveam probleme specifice dar ne-am dat seama când am ajuns în training că ne lipsea esența, ce spunem despre cine suntem, ce zice brandul nostru.”

Edit Pop, Ecologic

„Ne pregăteam să organizam Ziua Crestei Cocoșului, nu aveam experiență în evenimente cu public mult, de strada. Noi ce scrisesem in proiect era ONG-istic (facem expoziție, seminar, event cultural) dar după ce am discutat cu voi ne-am dat seama că se poate și altfel, am reformult, am schimbat puțin și a fost de bun augur că am transformat seminarul de informare în povești interactive – oamenii din perspectiva lor au povestit experienta proprie și au venit de la universitate, geologi, vulcanologi, montaign-iarzii, bicicliștii și publicul chiar o fost atent.”

Sebastian Cătănoiu, Asociaţia Ţinutul Zimbrului

„Lucrurile s-au mai clarificat, atât în plan teoretic cât și practic (tinând cont de exemplele prezentate). Una cu alta, privim viitorul cu un optimism justificat.”