.

Proiectul Pilot

Situatia la internare si la externare

La Policlinica Pilot s-au întâlnit  6 ONG-uri, actori puternici ai societatii civile, toate dornice de a comunica mai mult si mai bine, pentru a atinge un public cât mai larg, cu nevoi specifice fiecăreia.

Centrul de Evaluare şi Analize Educaţionale (CEAE) avea nevoie de un plan de comunicare foarte solid pentru a maximiza reuşita programului lor. Împreună cu mentorii, au compilat un brand snapshot, o listă de stakeholderi şi şi-au rescris povestea ONG-ului pentru site.

MENTORI: Sorin Axinte, specialist în branding, şi Mona Dîrţu, creative writing.

Fundaţia pentru Parteneriat nu ştia de unde să se apuce să exploateze conţinutul pe care îl avea deja. Împreună cu Mona Dîrțu au regândit structura site-ului, un ghid de comunicare și au lucrat la campania de comunicare a proiectului „Spaţii Verzi”.

Teach for Romania, un ONG tânăr cu o misiune clară de a capitaliza pe trendul anti-sistem din învăţământ, avea deja un membru al echipei dedicat pentru comunicare şi un mare potenţial de a fi media darlings. Au lucrat pe un concept de campanie pentru a recruta profesori noi împreună cu Eliza Rogalski, PR.

Eco-România aveau resurse de comunicare şi vizibilitate. Ce îşi doreau era să introducă conceptul „descoperă eco-România”, popular pentru străini, și la nivel național, românilor.
Mentor: Alina Damaschin

Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile (FDSC) a pornit la drum pentru a-şi îmbunătăţi comunicarea cu ONG-urile cu care interacţionează. Pe parcursul proiectului şi-au dat seama de nevoia de a comunica mai mult cu publicul. Împreună cu mentorii, au gândit brief-ul pentru siteurile lor, idei pentru platforma de comunicare, o structură pentru site-ul stiriong.ro şi un plan de conţinut pentru Facebook.

MENTORI: Ioana Enache şi Laura Ionescu, specialistele în online şi social media şi Mona Dîrţu, creative writing

Concluzii sănătoase de comunicare

Oricât de bune ar fi ele, multe dintre programele pe care le fac organizaţiile au un impact mai redus fără o strategie de comunicare coerentă şi riscă să nu-şi atingă obiectivele, din acelaşi motiv.

Comunicarea poate fi domesticită şi aplicată, după specificul fiecăruia.

Cea mai mare provocare pentru anii viitori este depăşirea autosuficienţei în comunicare.

Cât mai multe proiecte de succes care ajung la cât mai mulţi oameni înseamnă :

  • publicuri noi
  • potenţiali voluntari din rândul millennials
  • noi lideri
  • o nouă generaţie de manageri din zona business sau antreprenorială care simt nevoia de relevanţă la nivel social.

Cuvinte cheie: Motivaţie / atitudine / socializare

Implică-te!