Despre oameni cu Cannes la cap


Data publicării: 02/09/2011

Text de Zenaida Tataru

Trei seri efervescente, doua grupuri de prieteni (FFFF & Bitter Almonds), un eveniment – Blue Blood Inspirational Series – Best of Cannes 2011– asa s-a dat startul la inspiratie saptamana aceasta in Caffffe Creativa.

Cine? Putem sa ii cuprindem pe toti intr-un singur cuvant, care cantareste mai mult decat valoarea unei virtuti in momentul de fata: “pasionati“. De la speaker-ii care au reprezentat agentii importante (McCann Erickson, Ogilvy, Graffiti PR sau GMP PR), pana la publicul prezent si la organizatori, cu totii sunt oameni guvernati de semnul zodiacal al pasiunii pentru marcomm.

Ce? In niciun caz nu s-au laudat ca au pus aceasta industrie la cale, cu toate ca ar fi fost loc si de asta. Doar au “dilatat” persistenta unui moment important pentru ei, Cannes 2011, cu scopul de a-i face si pe cei pentru care reprezinta o participare pasiva, sa il inteleaga si sa ii inspire prin prisma lor, care l-au trait in mod direct.

Cum? Prin povesti personale, completate de informatii oficiale, adunate de la festival, pe un ton al vocii sincer si familiar, nuantat de umorul atat de caracteristic acestei “specii” creative. Bineinteles, pline de inspiratie au fost si proiectiile celor mai aplaudate trei seminarii de la Cannes: Susanne KempeAbout Consumer Trends, Sir Ken Robinson – About Inspiration si Sir John HegartyExponential Growth.

Toate cele trei seri au avut un aer neoficial si au decurs cu o naturalete prietenoasa, in spatele carora s-au aflat, de fapt, temele bine facute ale celor doua “moderatoare”: Teodora Migdalovici (Bitter Almonds) si Beatrice Weber (FFFF). Ca sa nu mai spunem de savoarea data (la propriu) de prietenii Bacania Veche si Stella Artois.
In incheiere, ca sa va inspiram putin si pe voi, cititorii, sa nu ramaneti doar cu o descriere a faptelor, va transmitem un imbold pe care l-am primit si noi intr-una din seri: “We literally create our own lives in a way that other species cannot. You’re creating your life as we speak… Think about it!” (Sir Ken Robinson)

Multumiri speciale lui Teo Migdalovici si echipei Bitter Almonds pentru ca am reusit sa initiem impreuna seria acestor intalniri inspirationale intr-un timp atat de scurt.

De asemenea, multumim prietenilor:

Marius de la Bacania Veche

Stella Artois

Daniel de la Spazio Studio, pentru scaune

Voluntarilor FFFF

Dani Cioba

Friends Advertising