Un prim pas ar putea fi sa cititi cartea “Cum sa scrii reclame de success” a lui Dominic Gettins.
O lucrare subţire elegant scrisa, in care autorul isi demonstrează în mod clar capacitatea lui de a-si trimite mesajul şi arată cititorilor cum să facă acelaşi lucru.
Cartea este structurata dupa cele 8 reguli ale copywriting-ului:
- Cunoasteti publicul tinta,
- Fa cercetare,
- Raspunde cerintelor brief-ului,
- Fii relevant,
- Fii obiectiv,
- Fa lucrurile sa fie simple,
- Cunoaste-ti mediul,
- Fii ambitios,
dar contine si sfaturi, tehnici care au aplicabilitate pe toate canalele de comunicare, presa scrisa, communicate de presa, newsletter-e, radio sau tv.
Puteti invata despre rolul timpului in procesul creativ si cum se forteaza limita lui din cadrul unui brief, cat de valorosi sunt planner-ii si gandirea strategica, ce inseamna notiunea de slogan café sau care sunt cele 20 de lucruri pe care trebuie sa le evitam cand scriem reclame.
Va doresc lectura placuta!