Cum să scrii reclame de succes


Data publicării: 29/09/2009

Una din noutățile de la Publica și ce spune Sorin despre ea:

sursa foto

“Ca și Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat și răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul “how to”, dominându-și, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă și/sau sofisticată.

Îmi place acest gen, al eroului civilizator, care își dă seama, că între gloria personală într-un cerc restrâns și un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins și bravo vouă, tuturor celor ce mai citiți, în puținul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informației. Iar dacă vreți să știți ceva despre copywriting și nu aveți decât 2 ore la dispoziție, asta e lucrarea potrivită.

Nu în ultimul rând, bravo Publica – astăzi, în România, singurul editor care știe cum se scrie o reclamă de succes: cărti frumoase și plăcute la pipăit, traduceri atente și fara greșeli PLUS un ritm de apariții suficient de alert incât să-i rămâi fidel de la o carte la alta.” Sorin Trâncă, Creative Director FRIENDS Advertising (și, candva, copywriter român cu multe premii)