Best of Eurobest 2011 – eveniment cu idei si arome


Data publicării: 08/12/2011

Absolut orice pe lumea asta ascunde o poveste și crește în semnificație când povestea este spusă cum trebuie. Dacă ați fost aseară pe la noi, în Caffffe Creativa, sperăm că ați descoperit multe semnificații. Dacă nu ați ajuns, încercam să vă ademenim acum pentru data viitoare când vom mai avea un eveniment.

Ne-am adunat împreună cu prietenii de la Bitter Almonds, pentru a doua oară sub titlul Blue Blood Inspirational Series, să ne ocupăm de tema BEST OF EUROBEST 2011. I-am avut ca speakeri pe Adrian Boțan (McCann), Imola Zoltan (Weber Shandwick) și Nicoleta Pădure (Media Conceptstore), care ne-au lămurit în legătură cu ce s-a petrecut la recentul festival pentru excelență creativă de la Lisabona. Desigur, am și vizionat execuțiile câștigatoare, pe care vi le recomandăm și vouă, măcar așa, ca lucruri inspirationale, dacă nu sunteți mari amatori de publicitate. Le găsiți pe site-ul Eurobest și încercați să nu ratați spotul radio AC/DC, premiat cu Gold. O să vedeți de ce. Adrian Boțan, care a făcut parte din juriul Eurobest, a remarcat importanța din ce în ce mai mare care se acordă execuțiilor pentru radio, lucru care pe noi ne bucură, mai ales pentru că suntem fani Radio Guerrilla. 🙂

Cei de la Eyedrift au venit cu o prezentare despre care recunoaștem că ne-a cam dat pe spate și am vrea să vă faceți puțin curioși să băgați ochiul aici. Nu vrem să deconspirăm prea multe, dar extragem o idee, care poate o să vă prindă: întrebarea pe care trebuie să și-o pună brandurile pentru a-și păstra relevanța este “Do you speak HUMANKIND?” 

 

Despre celelalte detalii care ne-au făcut seara, abia așteptăm să vă spunem. Prietenii noștri – maeștri ai papilelor gustative și olfactive – Băcănia VechePatricianBernschutz&Co și Magazinul de Mirodenii, ne-au ajutat să ne răsfățam cum se cuvine cei 70 de invitați. Rețeta a fost un succes și și-a făcut efectul, printr-o explozie olfactivă, încă de la intrarea în clădire: biscuiți și mere cu scorțișoară – coapte la fața locului, plăcinte cu ceaiuri aromate și vin fiert cu mirodenii. Ce mai, o nebunie a simțurilor, în spiritul Crăciunului ce va să vie!

Vă mulțumim tuturor celor care credeți în noi și sperăm să stați nelimitat, împreună cu noi, “out of the box”.

A, și încă o chestie importantă pe care am învățat-o aseară: “The creative adult is a child who survived.” (Ursula LeGuin).