Ideile creative se ivesc in mintea oricui. Dar ce il face pe un creativ cu adevarat remarcabil este capacitatea de a livra aceste idei. Asta si-a setat ca misiune Behance, organizatie care prin proiectele derulate ajuta oamenii creativi sa treaca de la ganduri la fapte, axandu-se in special pe creativitatea productiva.
Principalul proiect pe care Behance il desfasoara este o platforma online de portofolii, cu lucrari din fotografie, design grafic, moda sau ilustratii. Scopul platformei, Behance Network, este de a spori sansele de anagajare a celor creativi prin afisarea lucrarilor realizate.
Edison ne spunea ca geniul este “1% inspiratie si 99% transpiratie”. De aici isi trage numele un alt proiect Behance: 99% inseamna o conferinta anuala, best-seller-ul “Making Ideas Happen” si o revista online zilnica cu articole si filmulete despre cum sa faci ideile tale sa se intample.
Iar pentru ca misiunea companiei este maximizarea procentului de idei care sunt puse in practica, Behance propune prin Action Method un sistem de organizare eficienta in aceasta directie. Unul dintre tips&tricks-urile afisate: pentru a fi productivi e mai bine sa nu separam task-urile profesionale de cele personale. Produsele metodologice Action Method se gasesc atat sub forma de aplicatie online cat si offline.
Daca vreti sa aflati mai multe despre Behance trageti cu ochiul aici.