Cum sa fii un bun copywriter


Data publicării: 17/03/2011


25-cartea-economie
Un prim pas ar putea fi sa cititi cartea “Cum sa scrii reclame de success” a lui Dominic Gettins.

O lucrare subţire elegant scrisa, in care autorul isi demonstrează în mod clar capacitatea lui de a-si trimite mesajul şi arată cititorilor cum să facă acelaşi lucru.

Cartea este structurata dupa cele 8 reguli ale copywriting-ului:

  1. Cunoasteti publicul tinta,
  2. Fa cercetare,
  3. Raspunde cerintelor brief-ului,
  4. Fii relevant,
  5. Fii obiectiv,
  6. Fa lucrurile sa fie simple,
  7. Cunoaste-ti mediul,
  8. Fii ambitios,

dar contine si sfaturi, tehnici care au aplicabilitate pe toate canalele de comunicare, presa scrisa, communicate de presa, newsletter-e, radio sau tv.

Puteti invata despre rolul timpului in procesul creativ si cum se forteaza limita lui din cadrul unui brief, cat de valorosi sunt planner-ii si gandirea strategica, ce inseamna notiunea de slogan café sau care sunt cele 20 de lucruri pe care trebuie sa le evitam cand scriem reclame.

Va doresc lectura placuta!