Din categoria cărților pe care le vrem.

Începeți cu ceva simplu, adăugați o linguriță ”surprinzătoare”, amestecați ”concret”, presărați ”credibil” cu ”emoțional” și puneți totul într-o poveste. Acestea sunt ingredientele unei idei lipicioase. Frații Heath ne oferă aspectele unui concept de SUCCES (Simple, Unexpected, Concrete, Credible, Emotional și Story) ce pot fi aplicate nu numai în lumea creativilor, ci în orice situație și domeniu.

Cartea este plină de exemple și povești care se imprimă ușor în memorie, atrag atenția și te ajută să faci diferența între ”huh?” și ”aha!”. De la inițiativa lui JFK, care a reușit să mobilizeze o națiune întreagă pentru a pune un om pe Lună, până la sloganul ”Don’t mess with Texas”, care facut din renumitul stat american un loc mai curat, toate aceste povești converg în cele câteva cuvinte enumerate mai sus. Veți afla ce este ”Blestemul cunoașterii” și care este ”efectul Maica Tereza” într-o carte care, până la urmă, este la fel de lipicioasă ca și ideile pe care le prezintă.

Oricare ar fi ocupația ta, ”Made to Stick” îți dă acele instrumente de care ai nevoie pentru a-ți lipi mesajul de cel căruia te adresezi și de a-ți face ideile cunoscute.

Implică-te!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Writing
is healing

Oscar
Caragiale
Au mai rămas
zile până la
Zilele & Gala Superscrieri 2019