Biblioteca

Noaptea Bibliotecilor se asterne peste Biblioteca FFFF

Data publicării: 27/09/2011

Pentru ca noaptea e vremea povestilor, iar noua ne place sa impartasim cu voi creativitatea, va invitam sa fiti personaje in povestea Bibliotecii FFFF. Asadar, va asteptam de Noaptea Bibliotecilor la Biblioteca Fundatiei Friends For Friends, pe 1 octombrie, sa rasfoim carti din domenii precum advertising si comunicare, sa stam de vorba cu Dragos Butuzea,… [citește mai mult]


Întoarcerea cutiei, ep.01

Data publicării: 27/07/2011

Dragilor, vã dãm de veste cã prima cutie cãlãtoare FFFF s-a întors victorioasã din misiunea de împrietenire cu cãrţile. Iniţierea acesteia a avut loc pe tãrâmul TVR, unde personaje precum Geanina Corondan, Adelin Petrişor şi mulţi alţii s-au dovedit a fi foarte prietenoşi, donând câte o carte pentru biblioteca noastră. Le FFFFoarte mulţumim şi ne… [citește mai mult]


Cutii în căutare de cărţi

Data publicării: 20/07/2011

Am dat naștere unui proiect de colectare a cărților din domeniile noastre preferate. Pentru a face treaba mai ușoară pentru toată lumea, ne-am tot gândit la o modalitate de a le aduna din locuri cu potențial de strângere. Și așa au apărut cutiuțele.   Ele au plecat deja la plimbare în companii şi în spatii… [citește mai mult]


Lectură grafică şi creativitate – cărţi noi în Biblioteca FFFF

Data publicării: 02/06/2011

Weekend-ul trecut s-a întâmplat la Romexpo ediţia 2011 a târgului de carte  Bookfest.  Peştişorii Fundaţiei Friends For Friends au fost prezenţi şi au profitat de ocazie pentru a mai adăuga colecţiei bibliotecii 19 titluri din domenii precum piblicitate, design şi comunicare.  Printre ele enumerăm: 50’s Fashion. Vintage fashion and beauty ads – o colecţie de… [citește mai mult]


Cele Şase pălării gânditoare ale lui Edward de Bono

Data publicării: 10/05/2011

Gândirea eficientă reprezintă o problemă şi o provocare pentru toată lumea, indiferent de mediul de lucru, vârstă sau sex. Aceasta pare premisa de la care psihologul Edward de Bono a pornit pentru a scrie cartea “Şase pălării gânditoare“. Scopul iniţial al lucrării a fost acela de a educa modalitatea de gândire a şcolarilor dar succesul… [citește mai mult]


Maimuţa goală a intrat în oraş – ZOOmenirea

Data publicării: 21/04/2011

Desmond Morris vine în ZOOmenirea cu o completare naturală a teoriilor din Maimuţa goală, lucrarea anterioară care l-a făcut celebru. Să nu vă lăsaţi copleşiţi de prejudecăţi: deşi publicată în 1969,  ideile din ZOOmenirea sunt demne de secolul 21. Premisa principală a cărţii: comparaţia mediului urban cu o junglă este greşită, deoarece viaţa în oraş… [citește mai mult]


“Oh My God What Happened And What Should I Do?”

Data publicării: 05/04/2011

New media este un termen recent intrat în vocabularul nostru dar care câştigă noi teritorii din mintea utilizatorilor în fiecare secundă. Şi pentru că acest domeniu nu se referă doar la Facebook şi Youtube vă recomand cartea “Oh My God What Happened And What Should I Do?” De ce să o citiţi?! Pentru că este… [citește mai mult]


Wall Of WishBOOKS – misiune îndeplinită

Data publicării: 24/03/2011

In iarnă am relansat BFFFF în cadrul unui mic eveniment în Caffffe Creativa. I-am invitat atunci pe toţi amatorii de cărţi de economia cunoaşterii să vină cu dorinţa lor de carte, să o lase pe peretele nostru şi să aştepte luna martie – deadline-ul promis pentru achiziţionarea cărţilor. Iată că luna martie a venit şi… [citește mai mult]


Cum sa fii un bun copywriter

Data publicării: 17/03/2011

Un prim pas ar putea fi sa cititi cartea “Cum sa scrii reclame de success” a lui Dominic Gettins. O lucrare subţire elegant scrisa, in care autorul isi demonstrează în mod clar capacitatea lui de a-si trimite mesajul şi arată cititorilor cum să facă acelaşi lucru. Cartea este structurata dupa cele 8 reguli ale copywriting-ului:… [citește mai mult]


Strategie, copy si design

Data publicării: 28/02/2011

Advertising creative, un manual despre aspectele cheie ale procesului creativ. Raspunde la intrebarile: Care este secretul reclamelor de impact? Cum se controleaza procesul creativ? Carui public te adresezi? De ce fiecare creativ trebuie sa fie designer? Guerilla Marketing?! O puteti gasi la biblioteca FFFF, unde va asteptam cu mare drag.


A citi vs. a scrie – o relaţie cu dus şi întors

Data publicării: 15/02/2011

Vecinii si prietenii de la Friends  Advertising, au un nou motto care le ghidează producţiile creative. Il împrumutăm şi noi la BFFFF, că se potriveşte :).


Broderii

Data publicării: 11/02/2011

Marjane Astrapi este un nume pe care îl aud din ce în ce mai des în ultimul timp. Îl aud în spaţiul Caffffe Creativa, îl citesc pe wall-ul Facebook-ian iar recent am descoperit că unul dintre blogurile preferate o are drept banner. Deci cine este Marjane Astrapi ?! Internetul spune ca este scriitoarea de origine… [citește mai mult]