Wall Of WishBOOKS – misiune îndeplinită


Data publicării: 24/03/2011

wall of wishbooks

In iarnă am relansat BFFFF în cadrul unui mic eveniment în Caffffe Creativa. I-am invitat atunci pe toţi amatorii de cărţi de economia cunoaşterii să vină cu dorinţa lor de carte, să o lase pe peretele nostru şi să aştepte luna martie – deadline-ul promis pentru achiziţionarea cărţilor.
Iată că luna martie a venit şi cărţile de pe Wall of WishBOOKS şi-au luat locul pe rafturile noastre. Unele deja au fost vânate de abonaţii mai norocoşi. Aşa că grăbiţi-vă să împrumutaţi până nu se epuizează :).

Aici este lista de titluri noi:

Marketing. A complete guide in pictures Malcolm McDonald
Advertising Creative: Strategy, Copy, and Design Thomas (Tom) Altstiel
Oh my god what happened and what should i do Innovative Thunder
Disruption: Overturning Conventions and Shaking Up the Marketplace Jean-Marie Dru
Dezvoltarea afacerilor sociale Muhammad Yunus
Descartes’ Error: Emotion, Reason, and the Human Brain Antonio Damasio
Emotional Branding Marc Gobe
The Cultural Creatives: How 50 Million People Are Changing the World Paul H. Ray
Advertising Next Tom Himpe
The Psychology of Advertising Bob M. Fennis
Making and Breaking the Grid: A Graphic Design Layout Workshop Timothy Samara
Accidental Genius Mark Levy
Four Steps to the Epiphany Steve Blank
Grafică fără computer. 40 de ani de mărunte împliniri
Blink (2005) Malcom Gladwell
What the Dog Saw: And Other Adventures (2009) Malcom Gladwell
Digital Advertising: Past, Present, and Future Daniele Fiandaca, Patrick Burgoyne
The Long Tail Cris Anderson
Numerati Stephen Baker
The Element Sir Ken Robinson