Înscrieri: 2 noi ateliere corporate cu Mona Dîrțu


Data publicării: 19/02/2018

Gândește-te câte mail-uri, rapoarte, prezentări, proiecte, memo-uri de ședință ai scris în ultima săptămână. Scriem, zilnic, enorm, chiar dacă nu facem o meserie care presupune direct asta și deși nu am învățat niciodată să comunicăm eficient prin scris. În școală „a scrie” e despre compuneri, literatură, ficțiune, nu despre comunicare. Ori în viața reală, orice job ai face, îți dai seama că e esențial să știi să comunici clar, atât în extern cât și în intern. 

Pentru a răspunde nevoilor acestea, din bucătăria creativă FFFF au ieșit două ateliere nou-nouțe, gândite împreună cu Mona Dîrțu, jurnalistă și editoare cu experiență de 20+ ani și sintetizatoare extraordinaire a celor mai importante subiecte din lume pentru newsletterul săptămânal Monday Memo. Este vorba despre atelierul de corporate writing (reguli, tehnici, modele ca să scrii curat și concis) atelierul de corporate storytelling (narațiunile, nu cifrele generează impact, învață să le folosești) gândite să le fie de folos deopotrivă oamenilor din companii, ONG-uri sau freelanceri.

Recomandăm prezența la ambele ateliere și oferim și o reducere pentru participare.

ATELIER CORPORATE WRITING (17-18 mai)

VEZI AICI toate detaliile despre structură & participare aici. 

Se poate învăța scrisul?

Bună parte din munca noastră înseamnă scris. Scriem zilnic enorm – mail-uri, rapoarte, prezentări, proiecte, memo-uri de ședință, invitații, newslettere – deși nu am învățat niciodată, de fapt, să comunicăm eficient prin scris. În școală „a scrie” e despre literatură, nu despre comunicare de calitate – care presupune relevanță, argumente convingătoare, claritate și concizie.

„Scrisul prost vă distruge productivitatea companiei”, scria în septembrie 2016 Harvard Business Review. “Costă miliarde” în fiecare an, nota o lună mai târziu Daily Beast. Iar în februarie 2017 un site de marketing lista cinci feluri în care scrisul bun, convingător, poate fi “un game changer în business“.

Este un program de folos deopotrivă companiilor, ONG urilor și freelancerilor.


ATELIER CORPORATE STORYTELLING 14-15 iunie

VEZI AICI toate detaliile despre structură & participare. 

Se poate învăța storytelling-ul?

Primul lucru cu care pleacă oamenii de la atelier e gândul că storytelling-ul nu-i o magie; o chestie pe care doar cei aleși o pot face. Storytelling înseamnă, în fond, „a povesti” – iar ăsta-i un meșteșug pe care oricine-l poate deprinde. Nu doar cei care-au fost „buni la compunere” pot scrie o poveste bună.

Al doilea lucru pe care îl iau cu ei e un kit de instrumente care să-i ajute să detecteze povestea relevantă, să-i extragă miezul și apoi să-o structureze.