Un prim pas ar putea fi sa cititi cartea “Cum sa scrii reclame de success” a lui Dominic Gettins. O lucrare subţire elegant scrisa, in care autorul isi demonstrează în mod clar capacitatea lui de a-si trimite mesajul şi arată cititorilor cum să facă acelaşi lucru. Cartea este structurata dupa cele 8 reguli ale copywriting-ului:… [citește mai mult]
Mugur Ciumageanu este nascut la Timisoara si este absolvent de Medicina si Psihologie. A fost stagiar la Spitalul Pitie-Salpetriere in Paris, coordonator al Centrului National de Sanatate Mintala si unul dintre vorbitori la prima editie a evenimentului TEDx Bucharest. In prezent este psihoterapeut, formator in psihoterapie si activist social. Multumim prietenilor de la casa de… [citește mai mult]
ANTREPRENÓR, -OÁRE, antreprenori, -oare, s. m. și f. Persoana care conduce o antrepriza. – Din fr. entrepreneur. Aceasta este definitia cuvantului antreprenor, asa cum apare ea in DEX. Noi consideram ca este mult prea sumara pentru ce rol joaca antreprenorii in dezvoltarea si progresul societatii umane. Conform lui Cameron Herold, „definitia antreprenorului este <<o persoana care organizeaza, actioneaza si isi asuma… [citește mai mult]
Radu Georgescu este unul din putinii antreprenori romani de succes, din domeniul IT. Creativitatea sa se manifesta prin modelul de business pe care l-a aplicat in Romania, bazat pe crearea de valoare, contrar tendintelor trasate de asa-zisii „miliardari de carton”. Radu Georgescu nu a cumparat fabrici pe nimic, pe care le-a vandut apoi la preturi… [citește mai mult]
Advertising creative, un manual despre aspectele cheie ale procesului creativ. Raspunde la intrebarile: Care este secretul reclamelor de impact? Cum se controleaza procesul creativ? Carui public te adresezi? De ce fiecare creativ trebuie sa fie designer? Guerilla Marketing?! O puteti gasi la biblioteca FFFF, unde va asteptam cu mare drag.
Alex Galmeanu a primit primul aparat foto la 14 ani si de atunci trage incontinuu. Prima fotografie i-a fost publicata in 1993 în revista Salut. De atunci a tras coperte si pictoriale pentru mai toate revistele din România — inclusiv în DoR, pentru care, cel mai recent, l-a fotografiat pe Cristi Puiu pentru coperta editiei… [citește mai mult]
Invitatul de maine la Lobul Creativ este un om care, desi tanar, a vazut multi oameni. Ce-i drept, i-a privit cel mai atent prin lentile sofisticate si tot asa ni-i arata si noua. Marturiseste ca nu prea stie ce sa faca in fata aparatului de fotografiat, insa in spatele lui este unul dintre cei mai buni…. [citește mai mult]
Motivonti.ro va inivita la cel de-al doilea eveniment gazduit in spatiul din Brezoianu 4. Veti avea parte de o seara de creatie literara neconventionala si multa distractie. Cand: miercuri, 2 martie, la orele 19. Locurile sunt limitate. Dati click aici pentru detalii si rezervari: http://motivonti.ro/seara-de-creatie-motivonti.html.
La Michael Lewis creativitatea consta in capacitatea deosebita de a investiga si intelege fenomene economice accesibile numai pentru initiati, pe care le transpune, apoi, in scris, intr-o forma digerabila si savuroasa pentru orice cititor obisnuit. La un interviu in cadrul „National Book Awards” americane din 2010, renumitul jurnalist si romancier Tom Wolfe l-a numit pe… [citește mai mult]
Apreciem creativitatea lui Dan Perjovschi pentru modul inovator in care foloseste desenul pentru a reflecta, cu luciditate si realism, absurdul societatii umane contemporane. Creatia lui Dan Perjovschi este spectaculoasa atat prin mesajele moralizatoare si satirice la adresa moravurilor umane, cat si prin forma simpla si de impact a reprezentatiei sale, pe peretii muzeelor, pe zidurile… [citește mai mult]
Ana Maria Andronic este Senior Associate la casa de avocatură Biris-Goran. E membra a baroului Dolj din 1997, a baroului Bucuresti din 2007 si a fost admisa in baroul statului New York la sfarsitul anului trecut. E specializata in drepturi de proprietate intelectuala si lucreaza cu investitori straini interesati de inovatiile din IT-ul romanesc. Impreuna… [citește mai mult]
Vecinii si prietenii de la Friends Advertising, au un nou motto care le ghidează producţiile creative. Il împrumutăm şi noi la BFFFF, că se potriveşte :).