Mare sărbătoare, mare astăzi în spațiul Caffffe Creativa, unde locuiește biblioteca noastră. Pentru că în ultimul timp nu v-am dat mai mult de un sneak peek cand a fost vorba de noutăți, a sosit momentul să ne invităm prietenii să răsfoiască în voie titlurile noi pe care le avem in rafturi. Diseară, de la ora 18:30,… [citește mai mult]
Dacă şi voi petreceţi la fel de mult timp ca mine pe internet atunci sunt şanse mari să vă fi întâlnit, măcar o dată, cu ilustraţiile lui Hugh MacLeond sau cu blogul său Gapingvoid. În biblioteca noastră puteţi găsi o carte semnată de Hugh cel puţin la fel de interesantă ca şi desenele acestuia: Ignore everybody. … [citește mai mult]
Cărţile nu se răsfoiesc numai cu mâna, dar şi cu mintea şi cu inima. Iar acest lucru este cu atât mai valabil cu cât biblioteca de unde le împrumuţi este una vie. HumanLibrary / Biblioteca Vie este un proiect care a luat naştere în Danemarca cu scopul iniţial de a reduce violenţa – deorece unul… [citește mai mult]
John Caples este faimosul copywriter al reclamei “They Laughed When I Sat Down At the Piano…” . El a scris, la începutul anilor ’30, Metode de publicitate testate – volum dedicat juniorilorcreativi şi care s-a dovedit a fi viitoarea “Biblie” a industriei de advertising. Succesul cu care cartea a fost întampinata de public a fost… [citește mai mult]
Cate ceva despre Stefan: “Am crescut in Austria. Dupa ce am terminat liceul, am studiat Arta si Literatura la Universitatea de Stat din Viena, timp de 2 ani. In timpul facultatii, am inceput sa lucrez ca si copywriter. Cand mi-am dat seama ca literatura era prea plictisitoare pentru mine si ca nu ma ajuta sa… [citește mai mult]
Nascut la 6 decembrie 1978 la Timisoara, Sorin este un designer multimedia care in cei peste 10 ani de experienta în domeniu, si-a propus sa ridice si sa provoace standardele designului grafic romanesc prin aproape toate formele sale: identitate de brand, digital mattepainting, ilustratie si manipulare digitala de imagine, design de font si micrositeuri. Dupa… [citește mai mult]
Astazi, 20 noiembrie 2000, Fundatia Friends for Friends sustine doi designeri timisoreni in lansarea noului lor typeface, denumit Trisec. Stefan Romanu si Sorin Bechira, bine ati venit la Caffffe Creativa! Expozitia ramane deschisa publicului pana in data de 15 decembrie 2010 si poate fi vizitata de luni pana vineri, intre orele 10:00 si 14:00. Pentru… [citește mai mult]
Fundatia Friends for Friends renaste astazi, 1 octombrie 2010. Mai precis, acest lucru se leaga de misiunea domnisoarei Corina Barbu, primul activist si Agent of Hope (Agent al Sperantei) dedicat in totalitate misterioasei agende a micului nostru trib: creativitatea practica. Suntem increzatori in puterea Corinei de a construi o fundatie solida pentru Fundatie 🙂
Colecţia BFFFF, începând de astăzi, este mai bogată şi mai frumoasă cu următoarele volume: Loneliness. Human nature and the need for social connection – John T. Cacioppo, William Patrick Inteligenţa emotională- Daniel Goleman Understanding Design – Kees Dorst Whatever you think, think the opposite – Paul Arden Wally Olins: Manual de branding – Wally Olins… [citește mai mult]
Zilele acestea, dacă intraţi în librăriile Humanitas veţi găsi o publicaţie gratuită: “Catalogul Aniversar Humanitas 1990-2010”. Greu de crezut, că au trecut 20 de ani de la înfiinţarea editurii. Fiind o prezenţă nelipsită din viaţa iubitorului de carte, Humanitas a devenit parte din firescul zilnic. De cele mai multe ori ne bucurăm de cărţi, fără… [citește mai mult]
Atmosfera: la ora prânzului era relaxată, la parter era ceva mai aglomerat la standurile editurilor mari; nu rataţi etajul 2, unde editura Tritonic are oferte la cărţile de comunicare. Reducerile: de la 20% la 40%. Best bargain: Nemira Anticariat (toate titlurile sunt 5 sau 10 lei) și standul Sălii Dalles, unde găsiti cărţile uzate din… [citește mai mult]
“Green issues and marketing can work against each other. One wants you to consume less, the other more. One rejects consumersim, the other fuels it. But they aren’t always opposed. Marketing can help ʹsellʹ new lifestyle ideas.” Aşa îşi începe John Grant manifesto-ul despre green marketing. În cartea aceasta, el proclamă o nouă eră în… [citește mai mult]