“Green issues and marketing can work against each other. One wants you to consume less, the other more. One rejects consumersim, the other fuels it. But they aren’t always opposed. Marketing can help ʹsellʹ new lifestyle ideas.” Aşa îşi începe John Grant manifesto-ul despre green marketing. În cartea aceasta, el proclamă o nouă eră în… [citește mai mult]
Se întâmplă deseori să-i aud pe cei care iau contact cu Biblioteca noastră spunând: “Oau, ce de cărţi bune, cât mi-aş dori să am timp să citesc şi eu (mai mult)!”. Timpul este una din marile noastre lipsuri, iar cititul de cărţi este mai mereu printre lucrurile pe care ni le dorim mult, dar cad… [citește mai mult]
De cate ori nu ați stat în fața foii albe, luptându-vă cu primele cuvinte pe care trebuia să le așterneți pe foaie? De câte ori, în timp ce scriați, nu v-a zburat gândul în altă parte și v-ați urât un pic pentru lipsa de concentrare care vă împiedica să vă terminați scriitura? Mark Levy a… [citește mai mult]
“Să ai răbdare și înțelepciune de chinez bătrân”. Este una dintre vorbele de duh ale bunicului meu. Nu știu cât de bătrân era Sun Tzu când a scris The Art of War, dar de întelepciune a dat dovadă cu prisosință. O carte scrisă scurt, clar și la obiect, care adună laolaltă principii de a purta… [citește mai mult]
20-10-2010 , adica 20 octombrie 2010 e ziua in care Sorin a gasit timpul de a regandi si rescrie prezentarea Fundatiei Friends for Friends. O poti vedea, partial, in sectiunea “proiecte” a acestui website. Fa-ne o vizita daca iti plac proiectele noastre sau daca vrei sa te oferi voluntar, sau stabileste o intalnire daca vrei… [citește mai mult]
Noua adresă a Bibliotecii Friends for Friends e mai aproape de centrul orașului. Cărțile stau bine mersi la mansardă și-și așteaptă cititorii la numărul 4, pe Brezoianu (deasupra de Expirat și Whispers). V-asteptăm să veniți mai des!
Nu vorbim de privatizarea orașelor, suntem înca optimiști la apectul ăsta. Vorbim de cartea lui Miriam Greenberg, Branding New York – How a City in Crisis was Sold to the World, pe care o recomandăm și domnului primar al Bucureștiului, și agențiilor de publicitate, și designerilor de urbanistică și, în general, oricărui locuitor, din orice… [citește mai mult]
Avem 5 titluri noi in bibliotecă. Îi mulțumim pentru ele prietenului nostru, Dan Petre, care din când din când are grijă să ne facă surprize frumoase. Am ales să vă vorbim un pic despre o carte anume din cele 5. Alegerea noastră o să demonstreze însăsi ideea cărții. Am fi putut să scriem despre metoda… [citește mai mult]
Din nenumăratele obiecte extraordinare care au fost plăsmuite de mintea și de mâna omului, o mie dintre ele au fost adunate într-o carte. Rujul de culoare fatală– pretextând că îsi împrospătează culoarea buzelor, femeile cu un stil de viață periculos folosesc acest obiect in chip de armă albă. Ea este îndeosebi utilă pentru femeile agenți… [citește mai mult]
De când nu ai mai folosit creionul și hârtia pentru a despica firul în patru și a găsi raspunsurile la întrebări? Probabil că de mult timp … nu-i nimic. În biblioteca noastră găsești acum cea mai nouă apariție editorială Publica, care te învață – după cum ne spune Dan Roam, autorul – „Cum să rezolvăm probleme… [citește mai mult]
Pat Fallon și Fred Senn pretind că această carte este despre cum se aplică pârghia creativă (creative leverage) pentru a soluționa probleme de business; dacă vă așteptați însă să găsiți o structurare și un proces în x pași despre pârghia creativă și cum se aplică ea la situații reale, aflați că vă înșelați; veți găsi… [citește mai mult]
Under stress (or even when life is going along pretty well) people tend to say one thing while their behaviour suggests something entirely different. Needless to say, this spells disaster for the field of marketing research, which relies on consumers being accurate and honest. But 85% of the time our brain is on autopilot. It’s… [citește mai mult]